Monday, December 31, 2007

 

Final 2007 Tag....The Letter 'C'

.
This itchy backside doctor decided that I should kena 1 more tag before the year is up. She’s gonna kena injection from me when I see her next time.

1. Famous (Humsap) Singer: My favourite humsap singer that starts with ‘C’ at this moment is Mr. Carrington. Yep, Zewt! We love this guy, don’t we? This one is dedicated to you. LOL

2. Four Letter Word: C*nt

3. Street: Chowkit..where you’ll find lots of c*nts in all shapes and sizes.

4. Colour: Yeah, they come in different colours too!

5. Gifts/Present: Sure, as soon as you learn to gift wrap it, I’m sure c*nts make pretty cool gifts.

6. Vehicle: Cub-cai. I was an ex-Mat rempit mah…..sure got sentimental attachment wan.

7. Things in Souvenir Shop: Canine (Same answer as Lokter's but my dog looks tastier)

8. Man's Name: Charles…some says he looks like a horse.

9. Woman's Name: Camilla. Cocka says she looks like a horse’s arse.


10. Movie title: Carmen Elektra’s Aerobic Striptease- Platinum Edition

11. Drink: Campari & 7Up.

12. Occupation: Char guat piaomeis from Thailand.


13. Celebrity: Carmen Luvana. Yes, I’m very sure she’s a celebrity. She acts in porn wan. Don’t believe me visit here http://www.clubcarmen.com


14. Magazine: Club


15. U.S. City: Ermm...US is Ulu Selangor? Declared city status already meh?

16. Pro Sports: Chasing after cars. This one is Alex Yoong’s favourite sport also. Hahahahaha!!!

17. Fruit: Cherry...wild ones some more.

18. Reason for Being Late to work: Cherry popping all night!

19. Something you throw away: Cherry stalk…after you’ve eaten the fruit.

20. Something you shout: Char koay teow….Curry perng….chai tao kueh!! Check out this song. Sure makes him & her homesick. LOL


21. Cartoon Character: Calvin & Hobbes….my favorite

Who to Tag? Charles and Camilla lor.

Cocka like to take this opportunity to wish everyone a Happy & Prosperous 2008!!


Comments:
Unker.. what 'injection' u gonna give the doc ah? The painful wan or..............

That song dun hv lormaikai haha!

Happiest New Year, my dearest cocka! Muaksssss!
 
Happy New Year! *washes out your mouth with dettol* LOL!! Happy Happy!
 
Happy Merry 2008 Unker Cocka! can I borrow your Club magazine ah? :P
 
phew, suddenly so many new posts, read until cum!

anyway, happy 2008 ahead!
 
happy new year to you & your family ya!
 
happy new year Cocka ... more crowing next year!
Moon
 
Wishing you a new year.....
lit up with good times, bursting with fun and sparkling with a whole lot of joy!

*needs to wash my eyes with dettol*
 
Happee new year bradder!!

next year make money many many.
 
that guy likes to make fun of his mom and grandmom... dunno why.
 
HaPpy New Year my good bruderrr !!
 
Happy New Year Cocka!! Not only U made them miss the food made me miss it too la.. Kway teow teng.... Hahahahahah...
 
Wah! Love all ur posts! Just the type I like! Marry........I meant happy new year! May all ur wishes cum true!
 
pak cham kai, happy new year! your feathers need grooming or not? tonight my studios do 'special'. eek.
 
be niC to me
 
Happy New Year!!! :)
 
Inject u back with a bigger bore needle :P

Happy New Year Kokokai
Have mercy on the ayam this year ;)
 
that char guat from thais is not piaomeis la....

that is katoey. . . . . . .

katoey is more beauties than piaomeis.
 
Happy New Year, Happy New Year!!

I just had ang koo and chu bee png last night. CKT and CCF can wait until next year.. oops! no more next year!! Yay!! This June!!
 
lmao!!! your shanghai tang become like that!! pengsan.
 
Hoi... The Letter "C" stands for
COCKA ... your feel good Channel.

KAKAKAKA... Happy prosperous 2008 :P
 
cocka korkor,happy new year to you, hope you can get piao mei as much as possible for this year, so can sexcited throughout the whole year! i am here to bring u lucks, happiness and healthiness along the whole year, but no piao mei to introduce you... :P
 
selamat lembu tahun...

i sure no need turtle soup to keep me up but its u who need it...LOL
 
hahaha! i oso kena this tag but still never do yet. sshh.... =P anyway, i hope it's not too late to wish u a happy new year n may 2008 be more productive n your resolutions come true. :) *xoxoxo*
 
hahahahaha...laf die me lor....cannot tahan u la....
 
Happy New Year
 
cocka!!! wat new resolution u have for this year???

happy new year 2008!!!
 
Happy New Year humsup kai!

Hope this year will bring you many cherry poppings!
 
Wah.. you still eating that phun choy ah?? Or did they turn you into one of the ingredients?? LOL

TankQ tankQ for your card! It was doing work in mrkat's office for a while, that's why it came to me late!! :D
*hugs kokokai*
 
Happy 2008 everyone! Muaks muaks! Kizz kizz!!! Raba! Raba!! Squeeze squeezeeee......
 
i like no.16 abt alex yoong but u better dont laugh at him, at least michael schumacher was behind him a number of times (if u get what i meant .....haha)
 
geotorelxzp paying off credit card debt
consolidate credit card debt

 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]