Saturday, February 17, 2007

 

Happy Oink Oink Year!!

.

And finally.....we have come to the completion of the evolution cycle.

Here's wishing all the readers out there a happy Hog year. May you be blessed with abundance of swill & mud to wallow and immerse in!

...stay cool throughout the year....



.....with plenty of love to spread around......



.....good things come in pairs, so double your wealth & happiness yeah!



Gong Xi Fa Cai!
I think I'll go for a pig out session now. German pork knuckles anyone?
This song goes out to her for cooking up a storm... Yeah! Let's Wok the Party!


Comments:
Say what?? Pork knuckles AGAIN??? I think hor, you should change your nick to PORKA liao... Hahaha!!

Kung Hei Pork Choy!!!
 
Pork choppies... all is see are pork chops everywhere..

Merry Chinese New Year, Porka Doodle!!! *pinches your butt again, for good luck*
 
Gah! Pork here, pork there...what to do, it's the year of Boar, can't say much loh...
 
Happy Porky New Year! and the next time I'm home, we go for BKT, ok? must wan, must!!
 
Wild Boar aka Babi Hutan??? Want or not??? :p

Happy Piggy New Year to you, my friend. :)
 
happy oink oink!
 
Gong Ci Fark Coi...

the pork balls seem nice just for ur new yr dinner...LOL
 
Happy Oink Oink Chinese New Year, Cocka!!!!

Where's my ang pao??? *sweet little girl grin*
 
Gong Xi Fa Cai Cocka... or Porka???? hehheheheheh ur song got lyrics ah??? heheheheheheh... wok the party ah.... me cooking the storm ah?? hahahahhah..
 
Now, which one resembles you the most? The one next to the pig? Or the pig itself? Lol!!!

Kung Hei Fatt Choi to you!!! Happy porking!
 
Year 2007, I wishes you Dragon Horse Sperm God!!!
 
hahaha..that damn9 funny,

Eat German Knuckels !! you must be crazy, that day ate my tooth still pain la..kekeke

Bruder’s , may the year of Piggy bring you abundance, prosperity, wealth and great wealth. Continue Pretend Pig Eat Tigers and lot lot PioMei cum to your door step.

GONG XI FA CAI
 
Angel...Yes! Yes! Those were orgasmic would'nt you agree?
Ok, ok J&R for porky sausages and bacon.

I need all the protein after all that boat rowing at the Lake Gardens! LOL

LB...but, but you had pai guat 2 weeks ago wat...and more than that. *wink*
*Evading LB's pincers*

Chapree....Yeah bro! This post is non-halal. Hahaha!

May...Sydney got BKT anot? We can always eat there. Surely must! I won't want it any other way.

Honey Dragon...Wild boar cooked in curry is da best! I miss that dish.
Happy Hog Year to you too!

Wuch...Squeak! Squeak! Oink! Snort!

Ah Nel...Same to you! Take care yeah! Don't do what I won't do, ok?

Selba...Happy New Year to you too, sweetie! Come to KL lah...I give you more than ang pao! *evil grin*

Wennnn....Hepi Nude Year! Unfortunately, I don't have the lyrics to this one.

KW...I'm the one standing behind you. LOL *ducks from flying shoe*

Inevitable...and I wish year-year got fish.
 
9393...Gong xi fa cai to you and your loved ones too!
I want to be reincarnated as a stud pig in my next life. LOL
 
Gong Xi Fa Cai to you and your family.
 
gong xi fa chai to you cockca

and have a very new HAM year
 
unker cocka`

happy chinese new yr wor :)
 
you never fail to amaze me, lol!!
Happy New Year Cocka! may you have everything your heart desires, and more more more!! (it's hard to concentrate typing when i am grinning away listening to your music!)
 
think the evolution cycle u posted is what happening to me...

Gong Xi Fa Cai...angpow na lai!
 
Ace1...Same to you, too! When are you gonna start giving out angpows ah?
Faiti!

Pisang...Gong xi fa cai to you too! Here's wishing your kkc still intact, no catch farr lau, no drip, no drop off. LOL

A^Ben...Kung Hei Fart Choy!
Here's wishing all your concert goers will remove their earplugs in your next performance. LOL

Mistipurple...Happy New Year, sweetie!
Wah...my heart desire ah? That could be dangerous hor...LOL
Why I amaze you ah? Unker kenot listen to rap meh? Hey! I can speak like them also...the street language, ..."Yo! Whasup?? Give me 5!...Check it out, mama!"

Leonard...Hahhaa!!! Which end of the cycle?
Still want angpow? When are you gonna start distributing ah? This year ah?
 
u mean i do wat u do???i not qualified do wat u do coz i no skool wan...
 
Gong Xi Fat Choy.

May you have a pigtastic year with much health, wealth, and happiness.

(Actually I was scared that Mr. McDonalds might give the pig a quick poke in the back bacon)
 
Happy CNY dude...
 
Happy Looney New Year to you, pal! :D
 
Ah Nel...Yes, become pimp no nid education wan. LOL

Simple Yank...Nothing goes to waste in McD. The balls are made mince meat too. You won't be able to tell the difference. LOL

Flyboy...Gong xi, gong xi!

Mockingbird...Same to you, sweetie! MUaks!
 
happy porky oink oink year..
big balls woh....
LOL
 
woah at the balls! KKKKKKKKKKKKKKK

the evolution is damn true to most people out there...

and a happy oink oink yr!
 
wicked pictures... haha!

Gong Hey Fatt Choy!
 
eh.....hello? yr balls are showing lah. got put on some pants or something. :-p
 
Dr Jekyll...by proportion, I still think Ah Boy's ones are bigger. LOL

kyh...so which stage are you at? LOL

zewt...Gong hei fatt choy to you too!
Stay clear of mat rempits yeah!

Lenglui...I thought you find them sexy? no meh? LOL
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]